Mikor kezdődik és meddig tart a promóció?
A nyereményjáték 2023. október 19-én 00 óra 00 perctől indul és 2023. december 31-én 23 óra 59 perckor ér véget.
Hogyan vehetek részt a nyereményjátékban?
A nyereményjátékban úgy tudsz részt venni, ha 2023. szeptember 1. és 2023. december 31. között természetes személyként magyarországi kiskereskedelmi üzletben, Metro áruházban vagy magyarországi online webshopban vásárolsz legalább 1 darab a promócióban részt vevő Dr. Oetker Magyarország Élelmiszer Kft. által forgalmazott Ristorante, Guseppe vagy Feliciana pizzát, majd regisztrációt követően feltöltöd a vásárlást igazoló blokkod / online számlád / adószám nélküli, természetes személyre kiállított Metro számlád adatait a promóciós oldalon.
Milyen termékek vesznek részt a promócióban?
A játékban résztvevő termékekről és azok EAN kódjairól
itt tájékozódhatsz. Termékeinkről bővebb információt a
Dr. Oetker weboldalán találsz.
Meg kell őriznem a blokkokat / online számlákat?
Azt javasoljuk, hogy a játék végéig mindenképpen őrizd meg a blokkokat / online számlákat / Metro számlákat, hiszen, ha nyersz napi, heti- vagy fődíj nyereményt, akkor bekérhetjük Tőled azokat a bizonylatokat, amelyek feltöltésével részt vettél a játékban, amennyiben a weboldalra feltöltött blokk vagy számla fotója hiányos, elmosódott vagy egyéb módon sérült, és ezáltal a játékban történő részvételhez szükséges bármely információ nem olvasható.
Mit nyerhetek?
Napi nyeremény: naponta 1 db (összesen 74 db) Dr. Oetker pizza vágódeszka.
Heti nyeremény: hetente 1 db (összesen 11 db) Ariete Dagennaro pizzasütő.
Főnyeremény: 1 db Fiat 500X személyautó Italia kék színben
Hogyan kerül kisorsolásra a fődíj?
A Fődíj közjegyzői sorsolás alapján kerül kisorsolásra, a főnyeremény sorsolásának időpontja: 2024. január 3. 15:00 óra.
Még nem múltam el 18 éves. Részt vehetek a játékban?
A játékban kizárólag 18. életévüket betöltött, cselekvőképes Játékosok vehetnek részt, akik magyarországi lakó- vagy tartózkodási hellyel rendelkeznek.
Hogyan lehet nagyobb esélyem a fődíj/heti nyeremény sorsolásokon?
A következő módon indulhatsz nagyobb eséllyel a fődíj sorsolásán: ha a minimális pályázati mennyiség többszörösét töltöd fel, tehát minél több feltöltésed van, annál nagyobb eséllyel indulsz a sorsolásokon
Kell regisztráció a játékhoz?
Igen, szükséges. Ha még nem játszottál a weboldalon, akkor a regisztráció után tudod a bizonylatod adatait feltölteni. Ha már korábban részt vettél játunkban, akkor csak be kell jelentkezned és vár a játék! Az első bizonylat feltöltéseddel automatikusan elfogadod a Nyereményjáték Játékszabályát és Adatvédelmi tájékoztatóját.
Már több bizonylatot is feltöltöttem, mégsem nyertem még, hogy lehetséges ez?
A nyereményjátékban nagyon sokan vesznek részt, de ne feledd - minél több pályázatot töltesz fel, annál nagyobb eséllyel nyerhetsz.
Honnan tudom meg, hogy nyertem?
Feltöltést követően azonnal megtudod, hogy Tiéd lett-e a napi nyeremények egyike.
Amennyiben heti nyereményt vagy főnyereményt nyertél, a sorsolást követően értesítünk a megadott
e-mail címeden!
Akkor is indulhatok a heti nyereményért és a fődíjért, ha nyertem napi
ajándékot?
Igen, minden érvényes pályázat feltöltésével indulsz a heti - és a főnyeremény sorsolásán.
Mikor kapom meg a nyereményemet?
Nyereményedet 90 naptári napon belül juttatjuk el a regisztráció során megadott címedre, de
természetesen törekszünk rá, hogy minél hamarabb hozzájuthass ajándékodhoz.
Mi történik, ha a regisztráció után megváltozik a címem vagy
telefonszámom?
Hogy biztosan el tudjunk érni, ha nyertél, jelentkezz be, és a Személyes adatok menüpont alatt
frissítsd az elérhetőségeidet.
Hány pályázatot tölthetek fel egy nap?
Naponta bármennyi blokkot / online számlát / természetes személyre kiállított Metro számlát feltölthetsz korlátozás nélkül.
Egy bizonylattal csak egyszer tudok játszani?
Igen. Egy vásárlási blokkal / online számlával / Metro számlával csak egyszer tudsz játszani. Ugyanazon bizonylat többszöri feltöltésére nincs lehetőséged.
Hogyan játszhatok, ha a blokkon nem szerepel a termék neve (gyűjtő blokk)?
Azok a blokkok nem vesznek részt a játékban, melyeken nincs feltüntetve tételesen a termékek
megnevezése, melyből egyértelműen megállapítható, hogy a termék a játékban részt vevő Guseppe,
Ristorante vagy Feliciana termékek valamelyike. Azok a feltöltések, melyek ilyen vásárlásokat
tartalmaznak, érvénytelenek.
Nem tudom feltölteni a bizonylatot az oldalon, mit tegyek?
Kérjük először ellenőrizd a dokumentum paramétereit: felbontás max. 300 dpi, méret: max. 5 MB,
formátum: .jpg/.pdf. Amennyiben ezt követően sem sikerül a feltöltés, kérjük vedd fel velünk a
kapcsolatot e-mailben a
pizza@oetkernyeremeny.hu email címen, és írd meg minél pontosabban, hogy
mi
a probléma. Segítünk, hogy mielőbb megoldást találjunk!
Hol érdeklődhetek a játékkal kapcsolatban?
Először böngészd végig a Játékszabályt, ha még van kérdésed, küldj nekünk mailt a
pizza@oetkernyeremeny.hu e-mail címre, vagy
hívj bennünket a +36 1 610 8952 telefonszámon!
Nem találom a kérdések között az engem érintő témát. Mit tegyek?
Javasoljuk, hogy tekintsd meg a promóció Játékszabályzatát, melyben további, a nyereményjátékkal
kapcsolatos információk találhatók.
Amennyiben a Játékszabályzatban nem találod a kérdésedre a választ, kérjük vedd fel velünk a
kapcsolatot a
e-mail
címen!
Írtam az ügyfélszolgálatnak, mikor kaphatok választ?
Az ügyfélszolgálati e-mail címen (
pizza@oetkernyeremeny.hu) kapott e-maileket érkezési
sorrendben
dolgozzuk fel. 1 munkanapon belül válaszolunk a beérkezett levelekre.